Etichete

, , ,

Una din modelele mele preferate de manichiura este cea cu lant, este usor de asortat si de realizat. Multe persoane m-au intrebat cum am facut aceasta manichiura, intr-adevar aveam unghiile putin mai mari decat le am acum si se vedeau foarte dragut dar si pe unghii putin mai scurte arata foarte dragut. Asadar, apasa play pe muzica preferata si spor la treaba.

Ai nevoie de: top coat, oja( eu am ales un roz pastel arata foarte bine cu lant argintiu sau auriu), lant( se gaseste la mercerie in mai multe culori: negru, auriu, argintiu), o forfecuta si un ac( eu am folosit un intrument special de taiat cuticule).

imagine intrumeste

imagine lant

Principiul este unul cat se poate de simplu:

Pasul 1: mai intai masori lantul si vezi de cate zale ai nevoie apoi tai cu forfecuta, mie mi-au trebuit 4 zale.

PicsArt_1372943695432

PicsArt_1372943629052

Pasul 2:dai cu un strat de top coat apoi cu doua de oja in culoarea aleasa de tine, cum am mai spus eu am ales roz pastel.Mai da un replay la melodie …

Pasul 3: inainte sa se usuce ultimul strat de oja cu ajutorul intrumentului de taiat cuticule iei bucata de lant taiata mai inainte si incepi aplicarea acestuia pe unghie, insa trebuie sa ai grija ca lantul sa fie drept iar in momentul in care il aplici pe unghie sa incepi de la radacina unghiei spre varf.

PicsArt_1372943761741

PicsArt_1372943823860

Ultimul pas: de o parte si de alta a lantului dai cu un strat de top coat iar pentru o fixare mai buna poti da un strat si pe lant.Poti face mai multe combinatii eu am incercat oja alba cu lant negru , roz pastel cu lant auriu si rosu cu lant auriu (arata foarte, foarte dragut).

DSC04479

Lasa muzica sa cante si asteapta sa se usuce foarte bine unghiile. , xoxo

DSC04483

