Ce este StyleSaint? Este o platforma fondata de Allison Beal o fashionista care a reusit sa imbine pasiunea cu tehnologia.Platforma prezinta tinute si trenduri abia iesite din cuptor purtate atat de vedete cat si de fashion bloggeri.De pe la varsta de 13 ani Allison rasfoia reviste si diferite site-uri de moda definindu-si stilul inca de la o varsta frageda. La un moment dat un critic de moda i-a definit stilul va fiind unul minimalist si chic.

allison.jpg

Am inceput sa activez pe StyleSaint acum un an si in scurt timp am devenit Fashion Editor, am inceput sa creez asa numite ‘stylebook-uri’si sa ma documentez mai mult in materie de fashion.Deseori ma trezeam dimineata si imi puneam aceeasi intrebare enervanta ‘Cu ce ma imbrac azi?‘, insa descoperind aceasta platforma m-a ajutat sa-mi dezvolt stilul si imaginatia. Problema imbracatului dimineata a devenit oarecum banala . http://www.stylesaint.com -TU, la fel ca mine ai o poveste de spus,spune-o in stilul tau! Ne vedem pe StyleSaint pentru a spune povesti!!, xoxo

